Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

Όλες οι γκαντεμιές στα πόδια μου....


Αχ... Αχ αχ.... Δύσκολα να είσαι μαθήτρια!!... Τι έπαθα σήμερα? Λοιπόν θα σας πω.. Όλα ξεκίνησαν όταν ετοιμαζόμασταν να κάνουμε δοκιμαστικές.... Όλοι βγήκαμε έξω από το κτίριο σαν τα πρόβατα και τα κατσίκια και πανηγυρίζαμε που θα χάναμε μάθημα.... Καθώς εγώ κατέβαινα τις σκάλες του κτηρίου με μια φίλη μου.... Δεν ξέρω πως έγινε γλίστρησα και στραμπούλιξα το αριστερό μου πόδι... Σπαράζοντας στον πόνο ένας φίλος μου με πήρε αγκαλιά και με πήγε στην τάξη για να ξεκουραστώ λίγο.... Τώρα είμαι στο κρεβάτι και σας γράφω με ένα πόδι νταούλι και κλαίω την μοίρα μου.... Πονάει υπερβολικά....

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Περαστικούλια σου καλή μου!!!

Να προσέχεις βρε.. είναι άτιμα τα σκαλια στα σχολεία..

ΥΓ: Εννοείται ότι ανταποδίδω.. και από εδώ και πέρα είσαι κ εσύ μέλος της επίσημης παρεούλας μου!!!

ILive2LoveMe είπε...

Περαστικάαααα να προσέχεις, και θα περάσει γρήγορα, καλό απόγευμα γλυκιά μου

Εξύμνoς είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Εξύμνoς είπε...

Τωρα σοβαρα, να πας σε ορθοπαιδικο το συντομοτερο!!

Δοξα τω θεω... τους επισκεπτομουν πολυ συχνα μικροτερος...

πολυ πιθανο να χρειαζεται δεσιμο!

περαστικα!!

Wolfgirl είπε...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ !!! Να 'στε καλά...Thanks mary anne που θα το ξαναπώ είσαι γλυκά σαν το κερασάκι... ilive2loveme και σε εσένα ευχαριστώ, απο το στώμα σου και στου θεού το αυτι να περάσει γρήγορα... eximnos πήγα σε ορθοπαιδικό ευτυχώς δεν είναι κάτι σοβαρό...Το πρόβλημα όμως είναι οτι δεν μπορώ να περπατήσω γιατί πονάει πολύ και σε λίγες μέρες θα παίξω σε ένα θεατρικό που έχω προταγονιστικό ρόλο...Και δεν ξέρω αν θα είμαι καλά μέχρι κείνες τις μέρες...Περήμενα τοσο για αυτην την στιγμή και τώρα βλέπω τα όνειρά μου να γκρεμίζοντε...

Wolfgirl είπε...

eximno τελεικά το έδεσα κιόλας.... Και τώρα είμαι ξάπλα και δεν κουνιέμε πάλι καλά αύριο δεν θα πάω σχοελείο :p
σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου φίλε μου!!!

Εξύμνoς είπε...

Λοιπον τωρα αραξε και βαλε τους αλλους να σε υπηρετουν! Εχει την πλακα του!

φιλια και περαστικα!!