Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

Κανείς....


Πολλές φορές σκέφτομαι.... (Μα καλά τι έχει η άλλη και όλα τα παιδιά την δέχονται στην παρέα τους?ε?).... Κάθομαι στο σκουριασμένο μου θρανίο και αναρωτιέμαι....Με πιάνει το παράπονο και τα μάτια μου δακρύζουν... Και ξαφνικά νιώθω ότι είμαι το μαύρο πρόβατο της τάξης.... Δεν λέω.... Τις φίλες μου τις έχω, καλά κορίτσια και ώριμα.... Αλλά θα ήθελα πολύ να τα είχα καλά με όλους... Γιατί να μην μπορεί να γίνετε αυτό??? Συνήθως με βλέπουν χαμογελαστή και με έχουν παρεξηγήσει.... Χαμογελώ για τους δικούς μου λόγους.... Χαμογελώ στο σχολείο.... Ενώ στο σπίτι βγάζω με κούραση την μάσκα με το χαμογελαστό πρόσωπο και ξαπλώνω απογοητευμένη στο κρεβάτι....Μερικές φορές εύχομαι να εξαφανιζόμουν... Έτσι απλά... Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι και τόσο συ μαντικό πρόσωπο γιαυτό και κανείς δεν νοιάζεται με αυτά που μου λέει αν θα με προσβάλει... Κανείς.... Δυστυχώς κανείς.....

3 σχόλια:

ILive2LoveMe είπε...

Καλησπέρα και πάλι:) Πρώτα απ'όλα γράφεις πολύ όμορφα, γιατί είναι αυτό που βγαίνει από μέσα σου, και αυτό έχει σημασία. Δεν είμαστε συγγραφείς ή ποιητές ή αρθρογράφοι ή ότιδηποτε άλλο. Είμαστε απλά ΕΜΕΙΣ :)όσο για μένα έγραφα απο παιδάκι, συνήθως όταν είμουν πολύ χαρούμενη ή πολύ λυπημένη. Καμία φορά παθιάζομε χεχεχε αλλά οκ, και το πάθος χρείαζεται, και το απολαμβάνω κιόλας. Όσο για το συγκεκριμμένο ποστ σου. Είναι όμορφο, όμως όποιον κι αν αφορά , πες του να μην ζηλεύει για κανέναν και καμία. Γιατί σίγουρα η άλλη δεν θα έχει ίσως ένα καλό στοιχείο που έχεις εσύ. Ξέρεις .. κανείς δεν είναι καλύτερος από τον άλλον τελικά. Και δεν μπορούμε να είμαστε αντικειμενικοί, κι εκεί γίνεται το λάθος. Να χαίρεσε γι αυτό που είσαι και να έχεις αυτοπεποίθηση. Ο ουρανός έχει χώρο για όλους, θυμάσε? :) Φιλιάααααααααα πολλάαααααααααα
ααα και για να μη ξεχαστώ να ρωτήσουμε ποιον ξέρει, να μάθουμε τον τρόπο που κάνεις add ένα blog.

Έρση είπε...

Δεν γίνεται να αρέσουμε σε όλους κούκλα μου. Ο κάθε άνθρωπος έχει τη δική του προσωπικότητα, που σίγουρα με κάποιους ανθρώπους δεν ταιριάζει. Αντιθέτως αν κάποιος άνθρωπος ταιριάζει με όλου κάτι τότε δεν πάει καλά... Τότε αυτός ο άνθρωπος είναι "διπρόσωπος". Αυτό το πράγμα είναι αδύνατο. Και στο κάτω κάτω τι είναι προτιμότερο να έχεις λίγους και καλούς φίλους ή πολλούς και "σκάρτους"; Δεν λέω είναι καλό να μπορείς να προσαρμόζεσαι στις καταστάσεις,να έχεις πολλούς γνωστούς, μεγάλη παρέα (όχι φίλους) αρκεί να μην αλλάζεις ατον χαρακτήρα σου για τους άλλους...kisses

Angel Vs Life είπε...

to mavro einai pio oraio xroma apo to aspro.