Τετάρτη 19 Μαρτίου 2008

Το χαμόγελο της αλήθειας....


Έχω μάθει στην ζωή μου να κάνω όνειρα....Όνειρα για το μέλλον μου.... Όνειρα που δεν ξέρω αν ποτέ γίνουν πραγματικότητα... Υπήρξε ένα άτομο που μου έκοψε τα φτερά καθώς πετούσα ψηλά στον ουρανό... Εξαιτίας του είχα χάσει την κάθε στιγμή χαράς που περνούσα με την παρέα μου.... Εξαιτίας του είχα χάσει το χαμόγελό μου..... Εξαιτίας του όλα!!! Εύχομαι να μην τον γνώριζα ποτέ!!! Πονάω όταν βλέπω τους γύρω μου να περνάνε καλά κι εγώ να υποφέρω...Τους ζηλεύω που τους βλέπω να χαμογελούν... Τους ζηλεύω για αυτό το τόσο απλό πράγμα.... Για το γέλιο τους.... Μακάρι να είχα την δύναμη να χαμογελάσω κι εγώ.... Όχι....Όχι σαν αυτά που ρίχνω στην ώρα του μαθήματος,στην ώρα του σχολείου..... Εκείνα είναι ψεύτικα... Θέλω να χαμογελάσω αληθινά... Να το νιώσω.... Να ζήσω για άλλη μια φορά!!! Να γελάσω με ζωή , με αγάπη.... Δεν μπορώ όμως.... Ζω απλά σε έναν ψεύτικο κόσμο.... Σε αυτόν που θέλω να δείχνω στους γύρω μου.... Πολλές φορές όμως πρέπει....πρέπει.... να χαμογελάς ακόμα και αν δεν το νιώθεις.... Πρέπει....

(Ξέρω σας έχω πρήξει με αυτήν την μαυρίλα και αυτό το ψυχοπλάκωμα.... Απλά γράφω αυτά που νιώθω....)

4 σχόλια:

Εξύμνoς είπε...

Καλως με βρηκες, καλως σε βρηκα και καλως ηρθες στον κομο της blogoσφαιρας (μιας και βλεπω οτι εχεις κανει 4 ποστ μεχρι τωρα!)

Υπομονη πανω απ' ολα γιατι αυτα τα χρονια ειναι τα πιο απαιτητικα (πανελληνιες) και οσο για τα συναισθηματικα σου... αυτα ειναι ασυμαζευτα πολλες φορες...

υπομονη κουκλιτσα, εχεις χρονια μπροστα σου... δεν σε βιαζει τιποτα!!

Ανώνυμος είπε...

Hello!!!
Καταρχάς καλά κάνεις και γράφεις αυτά που θέλεις!
Εδώ είναι ο προσωπικός σου χώρος, ο χώρος που σου δίνει τη δυνατότητα να εκφράσεις τα πραγματικά σου συναισθήματα!

Εν συνεχεία...

Το να γελάς δεν είναι κάτι που στο επιβάλει κάποιος...
Το "πρ'επει" που λες είναι ανόφελο..
Δεν κερδίζεις τπτ..

Και στο κάτω κάτω της γραφής.. επιδή κάποιος σε πλήγωσε θα πρέπει να τιμωρείς έτσι τον εαυτό σου?
Με όλη αυτή τη μαυρίλα όπως την αποκάλεσες???

Η ζωή είναι πολύ όμορφη για να χαλιέσαι με την βλακεια του καθενός.....

ILive2LoveMe είπε...

Καλημέρα :) Δεν έχεις πρήξει κανέναν, αν έχουν πρόβλημα γυρίζουν σελίδα , στην προκειμένη περίπτωση κλικ στο next blog. Γι'αυτό μη νιώθεις άσχημα για τίποτα. Όσο για το χαμόγελο ξέρεις, καμιά φορά μέσα απο τις λιγότερο χαμογελαστές μέρες μας μαθαίνουμε τον εαυτό μας. Όμως να σου πω κάτι.. γιατί δεν πας κόντρα λίγο στη μαυρίλα που θεωρείς πως είσαι μέσα αντί να κάθεσαι και να την κοιτάς. Αν και δεν είναι κακό ούτε αυτό. Όλα μέσα στο 'παιχνίδι' είναι. Μόνο χαμογελασέ της , κλείσε της και το ματάκι σου.. πες της πως τη βαρέθηκες.. και θα δεις που δεν θα της αρέσει.. και θα φύγει χωρίς να το καταλάβεις.. Η ζωή είναι όμορφη ακόμα και για στις πιο τραγικές της στιγμές , και η ειρωνεία δίνει τόνο στον πόνο μας πολλές φορές. Όλα θα πάνε καλά όλα θα περάσουν. Φιλιά γλυκιά μου

Wolfgirl είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια ..... eximnos καλώς σε βρήκα και εύχομαι να περνάς καμιά βόλτα απο εδώ το ίδιο και σε σένα mery anne που είσαι γλυκιά σαν κερασάκι και σε ευχαριστώ πολύ!!! Ilive2loveme σε αυχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου και θα σου το ξαναπώ μαγεύομαι με τον τρόπο που γράφεις ηληκρινά.... Σας ευχαριστώ όλους!!!