Δευτέρα 16 Ιουνίου 2008

Όλα γύρω μου ευτυχισμένα....


Πατώ τα πλήκτρα του υπολογιστή κ ταυτόχρονα χαμογελώ....Είμαι τόσο διαφορετική αυτό τον καιρό....Είμαι γεμάτη συναισθήματα κ δεν μπορώ να με καταλάβω....Κοιτάζομαι στον καθρέφτη κ από τότε που έβλεπα ένα τέρας όπως το αποκαλούσα, βλέπω μια γλυκιά κοπέλα να χαμογελά πραγματικά και να ανθίζουν όλα γύρω της...Είμαι ευτυχισμένη με όλα....Που υπάρχω, που είμαι καλά...Που ζώ την κάθε στιγμή....Που έστω υπάρχει κάποιος που με σκέφτεται....Πραγματικά έχω βγάλει την μάσκα.....Χαμογελώ πραγματικά κ το νιώθω....
Συναισθήματα αναμειγμένα μέσα μου με λίγη ζάχαρη κ μέλι....δίνουν την καλύτερη γεύση και αίσθηση.....Ποιος άραγε να φταίει για όλα αυτά?....Ποιος άραγε να φταίει που με έκανε να χαμογελώ πραγματικά....Που με έκανε όμορφη, που με έκανε να τα έχω καλά με τον εαυτό μου κ να μην τσακώνομαι με τον εαυτό μου......Ούτε εγώ ξέρω....Απλά τον ευχαριστώ.....

7 σχόλια:

ILive2LoveMe είπε...

Εύχομαι να νιώθεις πάντοτε ευτυχισμένη, και γεμάτη από συναισθήματα. Φιλάκια πολλά.

Εξύμνoς είπε...

βασικαι φταιει που τελειωσαν οι εξετασεις...

ειδες???!!! Παντα τετοια!!

Wolfgirl είπε...

I Live 2 Love me σε ευχαριστώ πάρα πολύ να είσαι πάντα καλά!!!

εξύμνος ναι μάλλον οι εξετάσεις φτένε χεχεχε!!! Νιώθω να έχει φήγει ένα βάρος απο πάνω μου!!!

Ανώνυμος είπε...

σε τέτοιες στιγμές ευτυχίας είναι που ο κάθε άνθρωπος δημιουργεί..ίσως είναι καιρός για πράγματα μεγάλα, δεν νομίζεις?? καλή συνέχεια..! φιλιά wolfgirl!

Wolfgirl είπε...

Να'σαι καλα votsala sto pani σε ευχαριστώ πάρα πολύ :) και παλι σε ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Πάντοτε να γελάς και να είσαι ευτυχισμένη!
Κι ας μη γνωρίζεις το γιατί!

Τα φιλιά μου γλυκιά μου!

Γιάννης είπε...

Καλησπέρα και από μένα...
Συνέχισε έτσι...
Η ζωή είναι(που και που) ωραία...