Πέμπτη 1 Μαΐου 2008

Γιατί?........


Γιατί δεν μπορείς να καταλάβεις πως η μέρα δεν ξημερώνει για μας του δυο??? Ποτέ δεν ξημέρωνε αγάπη μου.... Ποτέ.....Τα άστρα μόνο μας πρόσφεραν το γλυκό φως της νύχτας και αυτό... Όλα τέλειωσαν....
Γιατί δεν καταλαβαίνεις πως τα άνθη δεν θα χορέψουν για εμάς με την πνοή του ανέμου ε? Γιατι? Χορεύουν για άλλους.... Όχι για εμάς..... Για άλλους που αγαπιούνται πραγματικά.....
Γιατί δεν καταλαβαίνεις πως ο ήλιος δεν πρόκειται να μας χαμογελάσει?..... Μας χαμογέλασε το φεγγάρι.... Ο ήλιος δεν μας δεχετε αγάπη μου.... Δεν μας θέλει..... Του θυμίζουμε παλιές δυσάρεστες στιγμές.....
Γιατί δεν καταλαβαίνεις πως η βροχή δεν πρόκειται να μας ξαναλούσει αγκαλιασμένους? Η βροχή ξέρει πως στην καρδιά μας κυριαρχεί η καταιγίδα..... Το ψέμα, η αβεβαιότητα...Δεν θέλει να τα κάνει χειρότερα...
Γιατί δεν καταλαβαίνεις πως η νεράιδες δεν θα ξανάρθουν να μας ευχηθούν??? Ξέρουν αγάπη μου πως στην ζωή μας κυριαρχούν τα παραμύθια..... Τα όνειρα που ποτέ δεν θα πραγματοποιηθούν.....
Ο θεός γελά μαζί μας.... Γελά με τα καμώματά μας γνωρίζοντας την αλήθεια άγγελε μου..... Δεν μαγαπάς κατάλαβε το..... Το ξέρω.... Κάθε νύχτα που μου το λες...... Τα αστέρια πέφτουν σιγά σιγά.... Ο γλυκός άνεμος πλέκει τα μαλλιά μου.... Τα χείλι μου ανθίζουν, οι κοραλλένιοι βυθοί των ματιών μου αναστατώνονται..το κύμα χτυπά τους βράχους των χειλιών μου και δίνουν μια αλμυρή γεύση και η καρδιά μου καίει..... καίει όπως καίγεται η δική σου καρδιά.......Γιατί, γιατί θέλεις να σου λέω κι εγώ πως σαγαπώ?..... Για να νιώθεις ικανοποίηση άγγελε μου?..... Αν είναι έτσι σ' αγαπώ..... Και τότε όλα χάθηκαν με ένα σου χαμόγελο....... Ναι, σ' αγαπώ.....

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν ξέρω αν περνας ασχημα..αλλα αν περνάς, άσε την αγάπη να κατακλύσει την καρδιά σου, τη ψυχή σου, το μυαλό σου...αυτό έιναι το πιο όμορφο που έχεις να κάμεις..

καλημερα!

ILive2LoveMe είπε...

Βγάλε και δείξε αυτό που νιώθεις, και άσε το χρόνο να τα κανονίσει όλα. Πολλά φιλιά καλή μου καλή σου μέρα.

Εξύμνoς είπε...

Να σου πω την αληθεια... ειναι τοσο ωραια γραμενο αλλα στο τελος δεν καταλαβα πολλα πραγματα. Το μονο που καταλαβα ειναι οτι εισαι πλημυρισμενη συναισθηματα. Αυτο ειναι καλο!